פינוי בינוי בירושלים

פינוי בינוי בירושלים כמו גם בערים אחרות הוא פרויקט מטעם המדינה במסגרת פעולות שונות שנועדו לחידוש עירוני, חידוש מבנים וחיזוקם. פינוי בינוי הוא סטטוס המוגדר לשטח עירוני האומר כי הוחלט להרוס את בתי המגורים הישנים הנמצאים בו. משרד הבינוי הוא הגוף שיש בידיו את הסמכות להכריז על אזור מסוים כאזור פינוי בינוי. השטחים המוכרזים בשטחי פינוי בינוי כוללים לרוב שכונות ואזורים בעלי יכולת כלכלית ירודה אשר הידרדרו גם ברמה החברתית. פרויקטים מסוג זה פותחים עתודות מגורים חדשות, מוסיפים שטחים ירוקים ומטופחים לאזור ומשפרים את התשתיות.

מיזם פינוי בינוי בירושלים

משום שמהות הפרויקט היא בפינוי הדיירים ובהרס בתיהם, הרי שפינוי מסוג זה כרוך בפיצוי הדיירים במגורים במקום חליפי עד תום העבודות. בתום העבודות יקבלו הדיירים דירות גדולות יותר, דירות חדשות בעלות תשתיות מעולות ומבנה אשר מציע יתרונות רבים כמו מעלית, חניה ופינת ירק. אך טרם מברכים על המוגמר יש לעבור תחילה מספר שלבים:

  • קבלת אישור לתחילת הליך פינוי בינוי מן העיריה
  • בחירת היזם אשר יבצע את הפרויקט
  • הגשתן של תוכניות מקיפות ומפורטות לוועדת התכנון המקומית
  • בחירת הקבלן המבצע
  • תחילת העבודות ופיקוח עליהן על מנת לוודא כי הן עומדות בתוכנית והסטנדרטים שנקבעו
  • בקרה על לוח זמנים ותקציב
  • סיום הבניה והוצאת טופס 4

על מנת לנהל את הפרויקט מוטב כי תפנו למשרד אדריכלים מוביל דוגמת "מרום אדריכלים – אדריכלות, תכנון ועיצוב" אשר יוודאו כי הפרויקט יתבצע על הצד הטוב ביותר.

מרום אדריכלים – פתרונות בניה יצירתיים

מרום אדריכלים שואפים למצוינות ואת הביטוי לכך ניתן לראות בכל פרויקט, מתבצע תהליך מדוקדק ומעמיק של הבנת צרכי הלקוח ובחינת האופן בו ניתן להתחשב בצרכים אלה לצד אילוצים כמו מגבלות בניה, תקציב וזמן. אנו מקפידים לספק פתרונות יצירתיים ולחשוב מחוץ לקופסה על מנת לשמור על האינטרסים של לקוחותינו. פנו כעת אל מרום אדריכלים ונשמח להעניק לכם שירות מוביל ועתיר ניסיון בעולם האדריכלות, התכנון והעיצוב.